Internetowe odkrycia i znaleziska - Hubert Walas (Good Times Bad Times - YouTube)


    Straszny i szalony czas nastał na świecie. Każdy doskonale wie jaka jest obecne sytuacja na wschodzie Europy. Dwudziesty pierwszy wiek, będący erą globalnego połączenia z całym światem, powinienem odznaczać się jednością, tolerancja oraz przełamywaniem kolejnych barier kulturowych, społecznych a także polityczno-gospodarczych. Niestety umysłowo-technologiczna ewolucja nie udzieliła się każdemu z nas. Umysłowa degrengolada, dotyka również ludzi zasiadających na najwyższych stołkach odbijając się szerokim echem na milionach niewinnych ludzi.

Wiele się mówi o dezinformacji, fake newsach oraz postach celebryckich pseudo-specjalistów. Ja sam w pewnym momencie się pogubiłem i nie do końca wiedziałem z której strony najlepiej ugryźć nadciagające informacje. W końcu trafiłem na rzetelne i konkretne źródło jakim jest "Good Times Bad Times". Jest to kanał na YouTube, którego autorem jest Huber Walas. "Good Times Bad Times" jest dokładnie tym czego szukałem. Więc jeśli i Ty szanujesz swój czas i szukasz konkretnych informacji to zapraszam na kanał Huberta:



Ja trafiłem na kanał w poszukiwaniu informacji na temat wojny oraz aktualnego stanu rzeczy na froncie. Aczkolwiek po głębszym wniknięciu odnalazłem inne materiały o tematyce historyczno-politycznej. Trud, poświęcenie oraz czas jaki Hubert wkłada w swoje filmy przekłada się na ich jakość. Zresztą, to już możecie ocenić sami - do czego serdecznie zachęcam. Proszę również o rozważenie wparcie dla Huberta, gdyż uważam, iż trzeba pomagać autorom wartościowych materiałów w sieci. Każda pomoc zwiększa szanse na dotarcie do jeszcze większej publiczności, błąkającej się po szerokich "śmietnikowych" oceanach YouTube.

Komentarze