Start - się okaże a czas pokaże.

    Mówią, że początki mogą być dziwne lub nawet ciężkie. Jednak prawdą jest tylko to, że jeśli nie zakasać rękawów i nie spróbować to tak naprawdę nigdy człowiek nie będzie miał szansy na to by się dowiedzieć czym te początki tak naprawdę pachną. I choć już dawno miałem zamiar zacząć spisywać kołatające w głowie myśli, to jednak dopiero rok 2021 przywiał wraz z sobą pewnego rodzaju motywację a także strach wynikający z coraz słabszej (i krótszej) pamięci. Zbyt wiele ciekawych rzeczy, miejsc, ludzi i wydarzeń obija się o mnie i szkoda by było tak po prostu o nich zapomnieć. Od czasu do czasu otworzy się jakaś mocno podrdzewiała komórka w rondlu pamięci uwalniając ulotne wspomnienie z dawnych lat. Wspomnienie, o którym warto pamiętać i do którego warto wracać. Mam nadzieję, że z pomocą przyjdzie mi właśnie ten blog. Że znajdę czas i ochotę, by powracać do niego i doskrobywać elementy mojej codzienności w przystępnej i wartej uwagi formie.

Komentarze

  1. Inicjatywa jak najbardziej zacna, życzę dużo zapału i samozaparcia. A tymczasem zabieram się do lektury...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Brat. Paru ludziom nawet się spodobało więc i dodatkowy kopniak motywacji się pojawił.

      Usuń

Prześlij komentarz