Internetowe odkrycia i znaleziska - Asia Okuniewska (podcasty).

    Parę tygodni temu (już nie pamiętam z czyjego polecenia) dodałem do swej biblioteki podcast o nazwie „Tu Okuniewska”. Projekt rozpoczęty ponad dwa lata temu pełni nie tylko rolę podcastowego bloga, ale również sprawdza się jako nośnik przemyśleń i odczuć sponsorowanych przez emocjonalne wnętrze autorki. Wrażliwość Asi, która wraz ze swoim tobołkiem doświadczeń i refleksji przeniosła się na Islandzkie łono wprost z Warszawskiego kieratu korporacyjnego szybko zaskarbił sobie grono słuchaczy. Często poruszany temat związków, relacji oraz „wariacji” na oba tematy przerodził się w równoległy podcast o tytule „Ja i moje przyjaciółki idiotki”. Omawiane związki, uczucia oraz emocje (zarówno te pozytywne jak i te najgorsze) zaskarbiły sobie jeszcze większą rzeszę odbiorców. To właśnie lawina historii nadsyłanych przez słuchaczy rozpędziła „kulę śnieżną”, która z impetem wjechała w jeszcze szerszy świat owocując wydaniem na świat książki o tym samym tytule. 

Choć z początku szukałem jedynie informacji dotyczących życia codziennego na Islandii, to jednak szybko złapałem się na „Okuniewski haczyk” i wsiąkłem w oba podcasty odsłuchując całość. Szczerość i naturalność Asi ułatwiają odbiór a jej sentymentalne skoki w przeszłość sprawiają, iż każdemu otworzy się przynajmniej kilka wspomnieniowych szufladek. Jeśli jeszcze nie znacie to szczerze polecam wrzucić w wolnej chwili na ucho.

 Tu Okuniewska 

- wsparcie dla autorki -

Komentarze